Zöld fényezéssel csábít vásárlásra ez a 28 éves ritka BMW M3 GT
A British Racing Green színű sportkupé egyenesen a 90-es évek közepére tekeri vissza az idő kerekét.
A British Racing Green színű sportkupé egyenesen a 90-es évek közepére tekeri vissza az idő kerekét.
A plugin hibrid német sport SUV csúcsnyomatéka meghaladja az 1000 Nm-t.
A legendás gyártó újdonságának tömege az elektromos hajtás ellenére sem éri el az 1,2 tonnát.
A Czinger 21C V Max kevesebb mint 2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra.
Az erősen limitált szériás Sián bőven kevesebb, mint 3 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
A svéd manufaktúra első modelljének 20. születésnapjára készült sportautóban kuplungos kézi-, illetve kényelmes automata váltó is található, és minden egyes kilogrammra jut egy-egy külön lóerő. Az emberileg igen közvetlen cégalapító tulajdonos tárta fel nekünk a többek közt magyarok által is fejlesztett CC850 ajtaját.
A világ első elektromos raliautója nem erősebb az utcai alapmodellnél, de kicsit könnyebb és sokkal feszesebb annál – üléspróbát vettünk az Opel Corsa-e Rallyban.
A 900 lóerős teljesítményű egyedi Urus kevesebb mint 3 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra.
Itt a megoldás arra az esetre, ha esetleg valaki gyengének találja az olasz gyártó hibrid szupersportkocsiját.
A Skoda Enyaqra épülő különleges jármű nemcsak pihenéshez, hanem távoli irodai munkavégzéshez is ideális partner.
A limitált szériás sportos apróság többe került, mint a jelentősen potensebb Volkswagen Golf R.
A dízel plugin hibrid hajtásláncú, rendkívül alacsony fogyasztású Volkswagen XL1 új színt visz a szürke utcaképbe.
A kéziváltós hot hatch külsejét és utasterét is a kék szín dominálja.
A bőven több mint 700 lóerős teljesítményű Batur nem lesz túl gyakori látvány az utakon.
Nemcsak a Mercedesnek, a Porschénak is van egy jó öreg "disznó" autója.
Az egyedi külsejű és nagyobb teljesítményű Giuliák és Stelviók egytől egyig mind elfogytak.
A legkomolyabb vezetési élményt nyújtó sportkocsik között jegyzett Z3 M ezen példányában kevesebb, mint 36 ezer kilométer van.
Ezúttal nem egy újabb szupersportkocsit, hanem két országúti kerékpárt leplezett le az olasz gyártó.
550 lóerő, 1 tonna körüli tömeg, kézi kapcsolású váltó, hátsókerék-hajtás: a limitált szériás új olasz sportkocsi ezzel állít emléket hét rali világbajnoki címnek.
A plugin hibrid hajtásláncú hatalmas bajor SUV bőven kevesebb mint 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.