Jövőre jön a Bugatti Chiron utódja
Az egyelőre meglehetősen titokzatos új hipersportkocsi hibrid hajtáslánccal fog támadni.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos új hipersportkocsi hibrid hajtáslánccal fog támadni.
A szuperritka Volkswagen szinte bármilyen terepakadályt képes leküzdeni és mély hóban is brillírozik.
Hannoverben sikerült testközelből megismerkednünk a valaha készült legrosszabb légellenállású Porschéval, ami tulajdonképpen egy gyárilag felbőszített T3-as Volkswagen.
Az erősítőkúrán átesett összkerekes sportkocsi alig 2,5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
A patinás olasz 2 literes 16 szelepes turbómotorjában sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Az olasz gyártó bemutatta a Ghibli és a Levante utolsó Ferrari motoros sorozatait.
A British Racing Green színű sportkupé egyenesen a 90-es évek közepére tekeri vissza az idő kerekét.
A plugin hibrid német sport SUV csúcsnyomatéka meghaladja az 1000 Nm-t.
A legendás gyártó újdonságának tömege az elektromos hajtás ellenére sem éri el az 1,2 tonnát.
A Czinger 21C V Max kevesebb mint 2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra.
Az erősen limitált szériás Sián bőven kevesebb, mint 3 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
A svéd manufaktúra első modelljének 20. születésnapjára készült sportautóban kuplungos kézi-, illetve kényelmes automata váltó is található, és minden egyes kilogrammra jut egy-egy külön lóerő. Az emberileg igen közvetlen cégalapító tulajdonos tárta fel nekünk a többek közt magyarok által is fejlesztett CC850 ajtaját.
A világ első elektromos raliautója nem erősebb az utcai alapmodellnél, de kicsit könnyebb és sokkal feszesebb annál – üléspróbát vettünk az Opel Corsa-e Rallyban.
A 900 lóerős teljesítményű egyedi Urus kevesebb mint 3 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra.
Itt a megoldás arra az esetre, ha esetleg valaki gyengének találja az olasz gyártó hibrid szupersportkocsiját.
A Skoda Enyaqra épülő különleges jármű nemcsak pihenéshez, hanem távoli irodai munkavégzéshez is ideális partner.
A limitált szériás sportos apróság többe került, mint a jelentősen potensebb Volkswagen Golf R.
A dízel plugin hibrid hajtásláncú, rendkívül alacsony fogyasztású Volkswagen XL1 új színt visz a szürke utcaképbe.
A kéziváltós hot hatch külsejét és utasterét is a kék szín dominálja.
A bőven több mint 700 lóerős teljesítményű Batur nem lesz túl gyakori látvány az utakon.